Březen 2018

Palma de Mallorca

17. března 2018 v 17:13 | Já |  Baleárské ostrovy - Malorcca
Včera jsem měla docela dost náročný den - od samého rána až do pozdní noci mě čekalo jenom cestování po ostrově, jelikož mám za sebou ujetých 160km. Překvapený Cestování bylo celkem pohodlné. Jela jsem klimatizovaným, zájezdovým autobusem s rádiem asi 2h tam a 2h zpět. Takže cesta celkem travala cca 4hodiny, ale ve finále to za to stálo. Usmívající se
Mám za sebou menší památkový, pěší okruh po Palmě. PřekvapenýZ centra do přístavu je to pěšky cca půl hodiny. Návštěvu jsem si hned po ránu, však zpestřila nákupy v centru: "El Corte Inglés". Toto nákupní centrum se nacházelo vedle autobusového nádraží Estació Internacional. Bylo tam příjemně. Mohli jste tam najít světoznámé obchodní značky jako je: Desigual, Calvin Clain nebo Springfield. Mrkající A mimo jiné jsem tam objevila i jiné věci než jenom oblečení. Například: šperky + hodinky různých barev a velikostí; mezinárodní knihkupectví, ze kterého mám dvě jazykové učebnice, kosmetické obchůdky s parfémy, lékárnu či obchody s pamlsky pro lidi.
Potom na mě zbyly památky a oběd v památkové zóně. Památky mě trochu zklamaly, protože jsem jich čekala víc, ale na druhou stranu byly obrovské a z jiného stavebního materiálu než jsou ty naše české. Podle mapy znám nyní 5-6 historických staveb v centru města Palmy.. Rozpačitý Na obrázcích uvidíte: Almudainův palác, mezinárodně-známou katedrálu: "La Seu", přístav s loděmi, strom s obličejem a pláž v blízkosti historických budov, no
a samozřejmě mě - cestovatelku Míšu.

"pláž Moreia" nebo "pláž s´Illot"

12. března 2018 v 16:22 | Já |  Baleárské ostrovy - Malorcca
Tato pláž se nachází na východním pobřeží Malorky a má cca 350metrů. Je velmi oblíbená pro rodiny s dětmi.Od dubna do října zde také můžete i surfovat. Rozpačitý V jejím blízkém okolí najdete: hotely s cca kapacitou 2 500míst, bary a restaurace.

letovisko, plajta: "Sa Coma"

12. března 2018 v 16:08 | Já |  Baleárské ostrovy - Malorcca
Plajta de Sa Coma je cca 900metrů dlouhá s pozvolným vstupem do moře, což je vhodné pro rodiny s dětmi. Tato pláž získala ocenění : "Modré vlajky" díky své krásné přírodě, čisté vodě a zlatému písku. MrkajícíRozpačitý V jejím okolí totiž rostou - palmy, borovice a smrky. Na pláži najdete mnoho hotelů, restaurací, barů a obchůdky se sportovním zbožím a suvenýry. Toto letovisko je spojeno s další pláží: "s´Illot. Je dostupné v pěší vzdálenosti. Rozpačitý Z pláže také vyplouvá loď téměř každé dvě hodiny.

pláž s´Illot

12. března 2018 v 15:41 | Já |  Baleárské ostrovy - Malorcca
Pláž s´Illot leží na východě ostrova Malorka a je známa také pod jmény: "cala Moreia" nebo "plajta de s´Illot".
Na pláži najdete mnoho hotelů, které končí až u moře. První hotely zde byly postaveny už v 50.letech.
Tato pláž je také propojena s letoviskem: "Sa Coma". Dojdete k ní po podbřeží cca za 20minut. Rozpačitý

Procházka po pobřeží - cala Ratjada

3. března 2018 v 17:21 | Já |  Baleárské ostrovy - Malorcca
Včera jsem měla volný den a tak mi to nedalo se jít někam podívat. Sice ze začátku mně trošku pršelo a bylo hodně zataženo, ale to nevadilo. I přes takové počasí se mně podařilo pořídit několik snímků, které zde dám. Rozpačitý
Byla jsem se podívat na pobřeží za pláží Son Moll. Celková procházka mi zabarala asi 2hodiny.